6. Tarnowska M
OTO-ORKIESTRA

08/01/2012 już po raz ósmy Auto Moto Klub Tarnowski wsparł Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując przy Al. M.B. Fatimskiej w Tarnowie 6. Moto-Orkiestrę. Tradycyjnie już w czasie imprezy odbył się SuperSprint z WOŚP. Ponad to zaprezentowali się na niej przedstawiciele wielu dziedzin motosportu.
Gościem specjalnym był m. in. byli: drużynowy Mistrz Świata i Indywidualny Mistrz Polski na żużlu Janusz Kołodziej.

 
W gronie sponsorów akcji  znalazła się również nasza firma. Na Tarnowskiej Moto-Okiestrze zaprezentowaliśmy nasz najnowszy nabytek - kultowy samochód: Lancia Delta Integrale 

Dziękujemy wszystkim osobom, które pojawiły się na tarnowskiej Moto-Orkiestrze i nie szczędziły datków na tegoroczny cel WOŚP. Do godziny 20:00 w niedzielę Auto Moto Klub Tarnowski zebrał ponad 10 tysięcy złotych na rzecz WOŚP. Do tego dojedzie jeszcze suma uzbierana na trwających w internecie aukcjach.








Lancia Delta Intergrale


Pięciodrzwiowy hatchback Delta pierwszej generacji produkowano w latach 1979 do 1994. Jego topowa wersja Integrale stała się podstawą legendarnego samochodu rajdowego. W latach 1987-1992 samochód uzyskał sześć tytułów mistrza świata i w sumie osiągnął 46 zwycięstw w rajdach.


Design kanciastego nadwozia zaprojektował słynny Giorgetto Giugiaro, założyciel ośrodka stylistycznego Italdesign. Zaraz po swoim debiucie Delta przekonała do siebie europejskich dziennikarzy i została samochodem roku 1980. Ale prawdziwe sukcesy auto miało dopiero przed sobą.

Przez lata samochód przechodził kolejne metamorfozy aż do pojawienia się ostatniej wersji Evoluzione II, która oferowała moc 158 kW (215 KM), a jej silnik dysponował zmodyfikowanym wtryskiem, nową turbosprężarką i katalizatorem trójdrożnym z czujnikiem tlenowym. Poszerzyła się oferta wyposażenia opcjonalnego, a w nadkolach pojawiły się 16-calowe alufelgi z oponami w rozmiarze 205/45 ZR 16. W kanciastym wnętrzu znalazły się sportowe fotele Recaro obite alcantarą oraz kierownica Momo. Model Evoluzione nie był wielkim krokiem naprzód pod względem osiągów auta, ale nadrobił braki w zakresie przyczepności, prowadzenia oraz hamowania. Ostatnia Lancia Delta Integrale wyjechała z fabryki firmy w listopadzie 1994.